Skriv

Babysalmesang

Hjerteligt velkommen til babysalmesang i Simon Peters Kirke.

Træd ind i det smukke kirkerum og oplev en rolig, stimulerende og nærværende stund med dit lille barn, hvor musikken og fællesskabet mellem Jer er i fokus.

Bettina Cecilia Rasmussen er vores erfarne musiker og underviser i babysalmesang og leder undervisningen hver onsdag på aldersopdelte hold:

Onsdag kl 10-10:45 er for 3-6 mdr.

Onsdag kl 11-11:45 er for 6-12 mdr.

Det kræver ingen særlige forudsætninger at deltage på holdet - og undervisningen er tilrettelagt, så alle kan være med. Man kommer præcis som man er - og nyder en dejlig stund med sit barn gennem musik og leg.

Vi synger sammen - både salmer, børnesange, kanons, rim og remser. Vi vugger, danser og laver fagter med vores krop. Vi bruger vores sanser, sangstemme, udtryk og mimik. Vi lytter opmærksomt og kigger på sæbeboler, nyder fine farver fra chiffontøklæderne, leger med rasleæg  eller ser på den store stjernehimmel inden i vores musikparaply.

Det er hele tiden målet, at I har en dejlig oplevelse sammen! Det er en virkelig fin måde at give Jeres små et musikalsk input og stimulere massevis af sanser på samme tid.

Efter undervisningen er det muligt at sidde og amme/give flaske/give mad og drikke en kop the/kaffe sammen med de øvrige forældre.

Det er et lille hold på maks. 8 deltagere, så I får muligheden for at lære hinanden godt at kende. Hver baby har en forælder med. Tvillinger er meget velkomne!

Er I flere fra en mødre- eller fædregruppe som gerne vil gå sammen, så kontakt vores underviser for at høre om der er mulighed for det. Når barnet er fyldt 1 år, er I velkomne til at fortsætte til Småbørnsrytmik. Det kan I læse mere om på de andre sider.

Tilmeld dig nu til sensommerforløbet. Der er er fire forløb på et kalenderår.

Sensommerforløb fra onsdag den 14. august 2024.

Der er undervisning følgende onsdage: 14/8, 21/8, 28/8, 4/9, 11/9, 25/9, 2/10 og 9/10.

Tilmelding for babyer på 3-6 måneder - klik her!

Undervisningen ligger onsdage kl 10:00-10:45.

Tilmelding for babyer på 6-12 måneder - klik her!

Undervisningen ligger onsdage kl 11:00-11:45.

Betaling:

Det koster 100 kr. for et forløb på 8 gange eller 200 kr inkl "Min første salmebog" (værdi 200 kr). Beløbet indbetales på MobilePay nr. 384436 ved tilmelding.

Venteliste:

Er holdet fyldt og ønsker du en plads, kan du kontakte vores underviser direkte og forhøre dig om muligheden på: bettinamus@gmail.com

Underviser:
Bettina Cecilia Rasmussen er kandidat fra Det Kongelige Danske Musikkonservatorium med speciale i musikpædagogik, børnekor og klassisk korledelse.

Bliv medlem af vores Facebook-gruppe Børn i Simon Peters Kirke  og hold dig orienteret om kirkens forskellige tilbud til børn og deres familier.

Skriv