Skriv

Menighedsplejens årlige skovtur

Torsdag 13. juni 2024 kl. 9.00 - 18.00

Første stop på turen er et besøg i Nørre Herlev Kirke, hvor sognepræst Charlotte Chammon vil fortælle om kirken, som gennem 300 år var sognekirke for meningheden i Hillerød og Fredensborg. Derefter går turen til Fredensborg, hvor vi spiser middag og efterfølgende får en guided rundvisning på slottet.

Prisen er 250 kr. og der betales ved tilmelding.

I våbenhuset eller på kirkekontoret kan man finde det fulde program med skovturens tidsplan.

Menighedsplejen, som arrangerer skovturen, ønsker alle deltagere en god tur! Der bydes på både kulturelle og kulinariske oplevelser i hyggeligt samvær med selskabets deltagere.

Sidste tilmeldingsdato overskredet: Lukket for tilmelding!

Tilmelding:

• Du kan tilmelde dig på kirkekontoret i kontorets åbningstid, her kan du betale med kontanter og Mobilepay.
  • Den 6. juni er sidste frist for tilmelding til skovturen, og det sker traditionen tro  i menighedshuset på 1. sal kl. 12.00 - 13.00. Du kan betale med kontanter og Mobilepay.
  • Har du ikke mulighed for at møde op, kan tilmelde dig ved at sende en mail til kirkekontoret og samtidigt betale med Mobilepay.

Betaling:

Kontant og mobilepay på kirkekontoret, ved tilmelding den 6. juni i menighedshuset eller hvis du ikke kan møde op: send en mail til kirkekontoret med navn, adresse og telefonnummer og betal med Mobilepay.

Menighedsplejens Mobilepay: 904437. Vigtigt! Skriv skovtur, dit navn og dit telefonnummer i meddelser til modtager.

Skriv